søndag 4. november 2012

Slitsomme dager

Som dere har sett, har det vært lite aktivitet på bloggen min i det siste. Grunnen er at jeg har begynt å jobbe. Siden opplæringen er i Oslo, må jeg pendle hver dag. Ca halvannen time på buss hver vei = laaaange dager. Stuper i seng 10.30 om kvelden, og har ikke noe overskudd til hverken interiør eller kreativiteter. Jobben i seg selv er spennende, og jeg stortrives med oppgavene, men reisa er drepen. Det er kun for en kort tid da, for i begynnelsen av desember skal jeg begynne her i Hønefoss, og kontoret jeg skal jobbe på, ligger 5 min unna der jeg bor. Gleeeedeeee!!! Så dere får bære over med meg en liten stund til. Regner med at jeg kommer sterkere tilbake. Jeg er innom og titter på andres blogger, for en tur rundt i Blogglandia hver dag, må jeg få med meg, men har liksom ikke noe nytt og komme med sjøl. Foreløbig.

Ønsker dere alle en fin-fin søndag! 
Klem fra Eli:)

3 kommentarer:

  1. Å SKJØNNE ELI!
    SÅ FLINKE DU ER!
    GLEDER MEG TIL DU ER TILBAKE!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  2. Det var litt av en vei til jobb ja, skjønner godt at du er sliten da! Da blir det nok ekstra deilig med så kort jobb vei fra desember:) Godt du trives og lykke til!:D

    SvarSlett