tirsdag 11. desember 2012

Gave til meg selv!

Det er slitsomme dager, med vond kropp, full jobb og jul som skal planlegges. Sist jeg var og shoppet litt julegaver, kjøpte jeg en gave til meg selv også. (Fordi jeg fortjener det;)Se på denne lekre "parfymen", da. Den lukter søtt og bittelitt krydret, og passer til meg. Kostet kun kr 99,- lekker på baderomshylla er den også.



Huskelista til jul blir bare lengre og lengre, uansett om jeg krysser av for "gjort". Puh, snakk om å lage seg jobb! Blir baking av tebrød i morgen, kanskje.... I kveld har jeg stort sett ligget på sofaen under teppet. Fikk frosten i dag, og ble ikke ordentlig varm igjen. Gleder meg til å legge meg, tenkte jeg skulle få med meg The Julekalender først.
Ha en fortsatt fin kveld og en fredfull natt! 
Klem fra Eli:)

3 kommentarer:

  1. HEI ELI:)
    SÅ LURT Å KJØPE EN GAVE TIL DEG SJØL
    UFFA DÅ HÅPER DU FØLER DEG MER OPPLAGT I MORGEN
    KLEM ELI:))

    SvarSlett
  2. Hei på deg:)
    Måtte innom deg og se litt. Og for en koselig søt parfyme.
    Ja det er litt å tenke på fremover. Og typisk å bli litt slapp og syk nå på denne tida....
    Jeg har også vært det, og nå er det barna.
    Jaja. det går heldigvis over.

    Ønsker deg gode fine juledager med fryd og glede.
    Klem Margareth

    SvarSlett