lørdag 12. januar 2013

Fjorårets kreativiteter

Jeg har samlet noen bilder fra mine kreativiteter i året som gikk. Her er et bilderas:
Januar: Jeg pusset opp et gammelt lite skap

Februar: Vi lagde hodegjerde av drivved-tapet

Mars: Jeg lagde meg et bilde etter eget hode

April: Jeg malte de brune spisestuestolene

Mai: Jeg pusset opp en gammel tv-benk

Juni: Jeg heklet mine første trekk til lysglass

Juli: Jeg prøvde meg på å lage smykker

August: Enkle grep for å gjøre om en kjedelig blomsterpotte

September: Jeg pusset opp et spei ved bruk av drivved-tapet

Oktober: Lysglass med heklet hampetråd

November: Frostet lysglass

Desember: Enkel dekorasjon av mose, pynt og lys

Nå skal jeg avgårde og kjøpe maling til mine neste prosjekt;) Det er 15 stive ute,,,,,brrrrr. 
Ha en fin-fin lørdag, alle sammen! 
Klem fra Eli:)

3 kommentarer:

  1. Flotte bilder av fine prosjekter du har hatt på gang, så flink og kreativ du er:) Lysglassene ble bare helt knaill:)
    Her i Trondheim er det også kaldt for tiden, men heldigvis går vi mot varmere og lysere tider:)

    Ønsker deg en riktig fin helg:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  2. Å SÅ MASSE GØY
    DU ER VIRKELIG FLINK
    SPENT PÅ HVA DU SKAL MALE NÅ:)
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Wow, skal si du er ei kreativ dame! :-)
    Flinka!!

    Tusen takk for fine ord fra deg den siste tiden <3
    Har gjort godt i en vanskelig tid!

    Ønsker deg en fin helg!
    Varme klemmer

    SvarSlett