tirsdag 1. januar 2013

Tilbake til normalen

GODT NYTT ÅR, OG TAKK FOR DET GAMLE! 
I dag har vi fått ut jula. Det eneste spor som er igjen er en hvit julestjerne, en hvit azalea og en rosa svibel.
Har vasket putetrekk og duk.

Hentet denne krakken ned i stua. Den kjøpte jeg til badet, men den ble stående på soverommet. Nå endte den altså her;)

Jeg hadde ikke hjerte til å pakke bort denne hjorten. Synes den godt kan stå der selv om det ikke er jul, jeg.

Dette er katte-benken, noe som ikke er vanskelig å se. All kattemat og kattesand har jeg her. Da passet det jo med en puse-lampe også, ikke sant? Fant denne på Nille. Den var ikke så fint malt, så det kan hende jeg fikser på etterhvert.

I morgen er det jobb igjen, men tre arbeidsdager og helg igjen, det kan jeg like;) 
Ha en fin kveld! 
Klem fra Eli:)

3 kommentarer:

  1. Godt nytt år, Eli.Det er egentlig litt deilig å kommetilbake til hverdagene igjen. Ha en fin uke på jobb..

    Masse koselige bilder. Jeg har en hjort,som kommer tilåstå igjen her også.Har ikke fått pakket vekk enda,Får ta litt etterhvert.
    Klem Heidi

    SvarSlett
  2. ØNSKER DEG GODT NYTT ÅR ELI!
    I MÅRO FERE JULO PÅ DØR HER OGSÅ:)
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. GODT NYTT ÅR til deg. :)
    Godt at hverdagen er her
    igjen ja,bare juletreet
    igjen her nå. :)Det skal
    få stå til over helga.
    Kjempefint hos deg.
    Klem Mette.

    SvarSlett