torsdag 18. april 2013

Ny klokke i hus!

I det siste har vi gjort noen småforandringer.....,men alle som er litt over middels interessert i interiør vet jo at hvis man gjør en liten endring, blir man fort inspirert til å forandre alt;) Vi begynte faktisk med å kjøpe nye knagger til gangen, forandret helt på badet, og med ny klokke i stua har vi nå bestemt oss for å pusse opp. Male og tapetsere. Jeg vet hvilken farve jeg skal ha på veggene, men er noe usikker når det gjelder tapet. Har ikke helt bestemt oss om vi skal ha chabby-slitt, fløyel-sølv, eller lys-blank-relieff. Skjønner? Hehe.
Klokka er så stor at den skjuler skriften "Carpe Diem" men pytt, har nok skrift, og var litt lei.

Liker godt denne. Helt utrolig at jeg har valgt noe som ikke er helt hvitt......kanskje jeg er bittelitt syk? :P

I dag etter jobb har jeg spist et stort brett med sushi(fordi jeg fortjener det:) Mannen hadde nemlig lyst på lunch-kaker, og jeg spiser ikke svinekjøtt, så da ble valget enkelt. I morgen er det helg igjen, og da blir det tapet-jakt!
Ha en toppers kveld! 
Klem fra Eli:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar