torsdag 9. mai 2013

Planlegging er halve jobben

Det varme, fine været forsvant nå som vi hadde en fridag, vettu! Grrrr! Men, men. Sitter inne og planlegger. Vi skal fornye litt på kjøkkenet, sette inn glassdør mellom stue og kjøkken, skaffe oss ny spisestue og lage stort bed i hagen. Da må planlegging til. På kjøkkenet blir det brystning, og den skal males i samme veggfarge som i stua. Det blir hvit spisestue fra Ikea, så dette er planlagt ferdig. Tilbake til hagen. Jeg har en liten syrin som ble plantet for et par år siden, og et fuglebad på stativ. Jeg vet bare ikke hva slags planter jeg skal ha....hmmm

Får vel ta en tur på gartneriet til helga og få noen idèer. Enn så lenge sitter jeg i min nyoppussede stue og er ganske fornøyd allikevel;)
Ha en fin Kristi Himmelfartstorsdag alle sammen. 
Klem fra Eli:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar