søndag 12. mai 2013

Soverom før og nå

Fant igjen et bilde fra soverommet sånn det så ut for snart 3 år siden. Det har blitt malt nattbord, satt opp tapet, nytt sengeteppe og en ny pute + stæsj siden den gang. Har egentlig litt lyst til å male, men er jo ganske fornøyd med farven også. Skagen heter farven. Næ, nå er det hagen som står får tur, og jeg håper på fint vær i pinsa.
Før
Det er ikke mulig å ha det ryddig på nattbordene. Jeg kunne jo ha gjort det fint før jeg tok bilde, men jeg valgte å la det være. Det er jo vekkerklokker og bøker som vanligvis ligger der, pluss klokker, smykker, vannglass etc.. ;)

Etter



Nå har jeg vasket gjestedoen og gulvene i 1. etg, også har jeg bakt muffins. Må jo kose seg litt!

Ha en toppers søndag, alle sammen. 
Klem fra Eli:)

1 kommentar:

  1. Kjempestilig med tapeten! og nydelig
    farge på veggen..
    Ønsker deg en nydelig st.hansfeiring
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett