onsdag 23. mai 2018

Et livstegn fra meg

Da var jeg plutselig innom igjen. Har ikke hatt mye å blogge om, har vært veldig syk over lengre tid, etc etc. Nå har jeg derimot litt å fortelle om, så da fikk jeg litt ny giv.
Stemingsbilde fra stua

Vi kjøpte oss hytte i fjor sommer, men har ikke fått brukt den så mye. Det var ikke mange netter jeg skulle overnatte der før jeg var drittlei furu. Joda, jeg vet at det er litt in igjen, og at det kan beises, men stua er så liten med lavt tak, så vi måtte ha inn litt lys. Vi lager en kjøkkenkrok i stua, så blir kjøkkenet nytt soverom. Maler veggene i en lys beige farve, alle vinduer(som var bondeblå), dører og lister hvite, men beholder taket i furu.
Fant en passende hylle på Ellos

Uthuset sett fra hyttevinduet. Har do til venstre og vedbod til høyre.

Det kommer snart flere bilder. Skal på hytta igjen om få dager, og da blir det mer å blogge om. Tudelu :)

Klem fra Eli

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar