tirsdag 28. august 2018

Høstkos på hytta

Nå merker jeg at sommervarmen har gitt seg, og det er litt godt også. Det var koselig å være på hytta når vi kunne ha på litt varme, kose oss med masse telys og noe varmt i koppen.
Har ennå ikke fyrt i peisen, men snart!

Denne kroken ble mye lysere etter at veggen ble beige istedet for furu, og møblene hvite.

Sofaputer fra henholdsvis Jysk og Rusta.

Fuskeskinn, tepper og puter er gode å ha en mørk høstkveld:)

Det nærmer seg slutten på hyttesesongen. Hytta vår er ikke vinterisolert. Noen få turer til blir det,da. Må tynne ut litt skau og sørge for ved til neste års peiskos, tømme sisterner og gjøre klar for vinteren. Håper på mange fine høstdager, så sesongen blir utvidet, men siden sommeren kom tidlig, høsten ser ut til å komme tidlig, skulle det ikke forundre meg om vinteren kommer tidlig også.

Ha en fin uke! 
Klem fra Eli :)

1 kommentar:

  1. Hei og velkommen til Spotcap Global Financial Services, mitt navn er Claudia Klein, jeg er en utlåner og også en finansiell konsulent. Jeg tilbyr alle typer lånetjenester

    Har du sårt behov for økonomisk forsterkning? Trenger du lån til ulike formål? hvis svaret ditt er ja, vil jeg råde deg til å kontakte firmaet mitt via | spotcapglobalservices@gmail.com | eller send en tekstmelding på WhatsApp via: +31642117819 | og ha et lån på kontoen din innen 24 timer fordi vi tilbyr utmerkede lånetjenester over hele verden.

    Vi tilbyr alle typer lånetjenester (Personlig lån, Bedriftslån og mange flere), vi tilbyr både langsiktige og kortsiktige lån og du kan også låne opptil 15 millioner euro og vi gir ut lån til en lav rente på 3 % per år. Mitt firma vil hjelpe deg å nå en rekke mål med et bredt utvalg av låneprodukter.

    Jeg erkjenner det faktum at det å få et lovlig lån alltid har vært et stort problem For enkeltpersoner som har økonomiske problemer og trenger løsning på det, synes mange mennesker det er så vanskelig å få egenkapitallån fra sine lokale banker eller andre finansinstitusjoner pga. høy rente, utilstrekkelig sikkerhet, gjeld i forhold til inntekt, lav kredittscore eller andre årsaker

    Ingen flere ventetider eller stressende bankbesøk. Vår tjeneste er tilgjengelig 24/7 - du kan få et lån og fullføre transaksjonene dine når og hvor du trenger det

    Vi tilbyr 24 timers lånetjenester i verdensklasse. For spørsmål/spørsmål? - Send en e-post til | spotcapglobalservices@gmail.com | eller send en tekstmelding på WhatsApp via: +31642117819 | & Få svar umiddelbart

    Din familie, venner og kolleger trenger ikke å vite at du har lite penger, bare skriv til oss og du vil motta et lån.

    Din økonomiske frihet er i dine hender!!

    SvarSlett