tirsdag 7. januar 2014

Et godt nytt blogge-år

Hei, og godt nytt år! Jula gikk fort, og det er den grønneste jula jeg kan huske. Koseligst om kveldene når det var mørkt ute, da;) Her er et lite bilderas fra mitt julehus.
Nissen på bordet er ny-innkjøpt i år

Som dere ser er dette fra nyttårsaften. Det lille juletreet er kjøpt på Villa Nostalgi her i Hønefoss.

Julestrømpa til mannen

Min julestrømpe til venstre, og pusene sine i midten

Kjøpte juleduftlys fra Durance på Bohus. Beste juledufta ever!

Krans kjøpt på Kid

Det gamle nissehuset kom mer til sin rett på et bord enn på benken som i fjor

Julestua

Treet er plastic fantastic

Koselig krukke jeg fikk i julegave

Sånn, da er jeg ferdig med jula. Den er ute herfra nå, jeg er bare litt treg med bildene. Ha en toppers kveld alle sammen. Klem fra Eli:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar