lørdag 23. juli 2016

Vips, ny sko-kommode

Hei, alle. Har investert i noen malingsbokser, for nå har jeg en del nye prosjekter på gang. Det er rart med det, men når man skal flytte til et annet sted, må man liksom ha litt forandring ;) Jeg kunne selvfølgelig kjøpt nytt, koster ikke stort på Jysk eller Ikea, men jeg synes det er for ille å kvitte seg med fullt brukbare ting. Koster derfor på litt maling og noen timers arbeid.
Sånn så denne kommoden ut før. Har hatt den i gangen med sko i.
Sånn ble den etter noen strøk med grunning og maling. Fornøyd, jeg!

I dag skal jeg hente et kjøkkenbord og stoler som mamma ikke får plass til, så der har jeg også en jobb foran meg, men det kommer til å bli såååå fint:) Ha en toppers lørdag, alle sammen!
Klem fra Eli :)

1 kommentar:

  1. Så gøy at du blogger igjen:)
    helt enig den blei knall fin
    å så er det noe med det å ha ordna det sjølv
    kos deg søte Eli:)
    klem Eli:)

    SvarSlett