lørdag 24. november 2012

Nye lys i stua

Vi har pleid å ha kuler med lys i rundt dette gamle vinduet til jul, men de sluttet å virke i fjor. Har vært på jakt etter noe lignende, og på Skeidar fant jeg denne lyslenken med hjerter. Måtte jo prøve hvordan de ble, så de blir hengene, selv om jeg ikke har begynt å pynte til jul ennå.
Ganske dekorative, synes jeg :)

Det er deilig med helg når man jobber hele uka. Har vært på en liten shoppingrunde i dag. Kjøpte meg en skjorte, neglelakk og noe småpjus. Nå blir det pepperbiff og fløtegratinerte til middag snart, og etterpå er det Det store korslaget på tv. Snop og snacks i skåler, så nå skal vi kose oss!
Ha en toppers lørdagskveld alle dere søte bloggvenner! 
 Klem fra Eli:)

5 kommentarer:

  1. HEI ELI:)
    SÅ KOSELIGT MED LYSLENKEN!
    HØRTES UT TIL Å VÆRE EN PERFEKT LØRDAG!
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Såå koselig det ble med den lyslenken!
    Jeg hadde noe lignende i fjor..men de virker ikke lenger, og ikke går det an å skifte pærer..så må se om jeg kan finne meg en ny:)
    God søndag!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  3. Går ikke an å skifte pærer i disse heller, men kr 69,- er billig lell ;)

    SvarSlett
  4. Tusen takk Eli! Syntes forrsten det ble ordentlig dekorativt med lyslenka. Jeg har en del selv også, meget enkle da, men det hørtes jo veldig søtt ut med hjerter. Så jeg tror sannelig jeg må ta meg en tur til Skeida i nærmeste fremtid.
    Ha en strålende søndag!

    SvarSlett
  5. Hei Eli.

    Så lekkert og koselig det var med den lyslenken rundt den gamle vindusramma, og med LOVE-bokstavene inni rutene.
    Kjempefint!

    Hilsen Mona. :)

    SvarSlett