tirsdag 26. juni 2012

Drømmedag!

Jeg har vært på tur i dag med symøtejentene. Vi var og besøkte ei venninne av oss som bor i Askim. Hun bor på en kjempefin gård, og jeg kunne ha tatt mange flere bilder, men jeg var så opptatt av å spise. Det var nemlig 4 borddekninger mens vi var der:) Noen bilder fikk jeg foreviget, da.
Dette lysthuset har de faktisk kjøpt på finn.no

Her inne inntok vi både lunsj og kaffe + kaker

Flott sted!

Et kjempekoselig bryggerhus opprinnelig fra 1700-tallet. Det skal blir atelièr for min venninne som er en kjempeflink maler/fotograf

Vi var på en lokal brukthandel, og på Askim Frukt og bærpresseri. Kjøpte masse digg, men det kommer ikke før i morgen. Har ikke rukket å ta bilder ennå, og nå er jeg både trøtt og sliten, kjenner jeg. Det er jeg som har kjørt. Skal hente mannen på jobb kvart over 7 i morgen tidlig, så da er det bare å sprette opp tidlig og kjøre noen mil til.
Ha en fin kveld og en fin morgendag!
 Klem fra Eli:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar