torsdag 28. juni 2012

Handling på Askim frukt og bærpresseri

I forrige innlegg fortalte jeg at jeg hadde vært i Askim og besøkt en god venninne. Vi var på Askim frukt og bærpresseri, og der var det mye godt. Man fikk kjøpt forskjellige typer saft, cider, syltetøy, krydder, etc etc. Det er verdt et besøk hit. Prisene er ikke værre enn i en dagligvarebutikk, heller. Dette er noe av det som ble med meg hjem:
Den beste safta jeg har smakt. Rabarbrasaft!

Ferskencideren er utrolig god. Alkoholfri, og kan sprites opp etter eget ønske;)

Karameller......;)

Syltetøy. Appelsinmarmeladen smaker som jeg husker fra jeg var liten. Bringebærsyltetøyet smaker helt som hjemmelaget, men tyttebæra har jeg ikke smakt på ennå.

Et søtt lite saltkar med skje. Kjekt til fingersaltet.

Ha en toppers dag, alle sammen! 
Klem fra Eli:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar