søndag 10. juni 2012

Vellykket lørdag

I går hadde vi familiebesøk. Min svoger og svigerinne bor et stykke unna, så det var ordentlig koselig! Jeg lagde rekegryte til middag, men den glemte jeg selvfølgelig å ta bilde av;)

Litt påsmurte rundstykker til lunsj

Jeg lagde vanlig sjokoladekake, men helte over dobbel glasur. Sammen med jordbær smakte det himmelskt!

Pepsi er redd jeg skal glemme å fylle matskåla deres midt i alt ståket, hehe

Jeg fikk gaver også, heldige meg,,,,må ta bilde først. Jeg var oppe grytidlig i dag også, for minsten skulle på Liseberg med skolen. De skulle selvfølgelig møtes på andre siden av byen......! Mannen ligger fortsatt og sover, men jeg har satt på kaffen, radioen skal nyte en stille søndagsmorgen for meg selv. Deilig i blant det;) Seinere i dag skal vi kose oss og nyte at vi er alene i huset, og ikke behøver å stå opp tidlig i morgen:))
Ha en fin-fin søndag, alle sammen. Håper dere får fint vær! 
Klem fra Eli:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar