tirsdag 29. mars 2011

Gamle skatter

Jeg har arvet noen fine ting etter bestemor. Er veldig glad i dem, og selvsagt står de bare til pynt. Tør ikke bruke dem lenger, tenk om de skulle knuse!Denne lille vasen husker jeg at jeg likte da jeg var bitteliten. Setter om mulig enda mer pris på den i dag!Denne godteskålen hadde engang et lokk, men det ble nok knust allerede da jeg var liten.....husker ikke om jeg hadde en finger med i spillet, men det skulle ikke forundre meg,,,,,var en godtegris allerede da;) I dag er formen elendig. Lenge siden jeg har måttet innta dobbel dose medisin. 2000mg er sterkt for maven, men når leddene verker så jeg har lyst til å sage av meg armene ved skuldrene, da er det bedre med vondt i maven. Ps. Venter inn bud på "gamle-huset" i dag, så det blir kanskje en positiv dag allikevel;)) Ha en fin tirsdag! Klem fra Eli:P

2 kommentarer:

  1. Velig fine ting du har arvet. Spesielt er den blå bollen hels skjønn.
    Kjedelig med slike dager, da en føler at ingen ting virker. Håper du har blitt bedre utover dagen, og at dere får solgt gamlehuset snart. tungt å ha slikt hengende over seg også-

    Bloggen din har blitt så fin. Det er sånn at en blir rolig, og trives, når en kommer inn herl. Litt vanskelig å forklare, men den er gjnnomført trivelig, og hjemmekoslig. Den er slik jeg tenker meg deg :-)
    Ha en fin ettermiddag, og håper smertene dine har sluppet litt
    klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Heidi:) Joda, formen har bedret seg litt. Det kom noen snøfnugg, og det er nok et lavtrykk på vei. Er nok det jeg kjenner. Jeg har blitt ganske fornøyd med bloggen min etterhvert, men samtidig er jeg på evig jakt etter bakgrunner og stæsj, hihi. Det er meg i et nøtteskall;)

    SvarSlett