lørdag 24. september 2011

Syskrin DYS

Jeg hadde to trekofferter, den ene var det oljemalingssett i, og den andre kniver. Ganske dumt at de lå i boden, og spesielt når jeg manglet syskrin.....jeg tømte den peneste boksen, for den hadde hank også, la malingen i den andre, som hadde kniver. De puttet jeg i skuffen på kjøkkenet. Jeg fikk ideen fra en blogg jeg fikk rotet meg inn på. I Polen, tror jeg....ikke godt å vite, men denne bloggen er verdt et besøk, for makan til kreativ jente! Her er bloggen: Sentimental LivingSånn så kofferten ut før: Og sånn ble den etterpå. Ikke så værst? Jeg grunnet lokket med hvitmaling, limte på en tapetbit, blonder, en rosett jeg heklet, noen overføringsbilder, perler og knapper. Det var dagens "Gjør-det-selv!" Ha en fin-fin lørdag, alle mine bloggvenner. Klem fra Eli:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar