søndag 9. oktober 2011

NÅ er høsten her. Seint i går kveld var det en halv kuldegrad! Nå i morgentimene er det 4 varmegrader, men det blåser kaldt, også begynte det å regne. Jeg var på bytur i helgen og fikk kjøpt meg strikke jakke og skjerf. Det trengs utover nå!
Det er første gang på mange år jeg kjøper noe i blått. Ender som regel opp med svart, men nå måtte jeg ha bittelitt forandring. Skjerfet går også i blåtoner, så sammen med ola-tights, brune skoletter og brun lærveske var jeg plutselig "In" :) Nei, nå må jeg bake sjokoladekake og boller. Bursta-fest for eldstemann i dag.


Ha en toppers søndag alle sammen. Velkommen til ny følger:))) Koselig!
Klem fra Eli

1 kommentar:

  1. Nydelig strikkejakke og skjerf! Trenger det nå fremover! :) Ha ei fin feiring! Ha en fin søndag! Klem til deg!

    SvarSlett