mandag 14. november 2011

Litt ny julepynt

Etter en tur til byen lørdag, fant jeg noen småting.Noe av det fant jeg på Nille, mens resten kjøpte jeg i en interiørbutikk.
Litt jule-strikk-bånd, en sølvfugl, et juletre som lyser og skifter farve, og  juletrekuler
Jeg kjøpte to av disse kulene på Nille til 14,90 pr stk
Kjøpte også et par englevinger til å sette på hver side av lyslykt, glass el.l
Jeg har en stund nå leita etter julegardiner til kjøkkenet. Hadde rød og hvit-rutete i fjor, men de har jeg hatt i så mange år nå, at jeg har lyst på noe nytt. Siden jeg har spisebordet på kjøkkenet, og jeg har sydd en duk i lin til bordet julaften, har jeg lyst på gardiner i lin også. Har ikke funnet noe. Synes faktisk at utvalget er heller bedregelig i år! Jeg skal en tur på Spar Kjøp i morgen, for de har en lift-julegardin i linfarve som er ganske fin. Må se den "live" først. Koster bare 199,- så det hadde passet bra. Nå har jo julehandelen startet, så nå får penga bein å gå(løpe)på;)
Ha en toppers dag, kjære bloggvenner! 
Klem fra Eli:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar