fredag 11. februar 2011

Heldige meg:)

Mannen og jeg var på Sparkjøp og handlet, og da fikk jeg se dette bildet. Det ble med oss hjem(mannen spanderte:) Flott, ikke sant? Spesielt siden det ikke kostet mer enn 159 kroner.Til venstre på bildet, ser dere pyntehåndklehylla mi med malt sjablong. Sjablongen kjøpte jeg på Panduro. Tror jeg ga 39,- for den, hvis jeg ikke husker feil. Den er litt tjukk og ruglete, men den skulle være sånn, og jeg syntes det var litt sjarmerende, jeg da. Til høyre i bildet henger huskelapper og hentelappen på liftgardinen jeg har bestilt. Selvfølgelig måtte jeg glemme lappen hjemme...:( Jaja, det haster jo ikke. En dag fra eller til spiller ingen rolle. Jeg hadde ikke tenkt til å henge den opp før nærmere påske.....hm...hvis jeg klarer å vente så lenge...*ler* Jeg var så heldig å få denne lyslykten/potteskjuleren av symøtejentene. Det var første gangen vi hadde symøte her hos meg i vårt nye hjem, så derfor hadde de med en gave til meg. Jeg elsker sølv! Nå står den med lys i, men jeg kommer nok til å finne en fin plante å putte oppi etterhvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar