onsdag 6. juli 2011

Innredning av uterom

Dette fugleburet har fulgt meg i noen år. Kjøpte det en gang på et gartneri. Det var avskallet brunt. Hadde jo sin charm, men passet ikke inn noe sted.Jeg kjøpte en sprayboks med sølvmaling på Biltema og frisket det opp litt. Er ikke sikker på om jeg skulle ha brukt hvitt, men pytt...er jo bare å kjøpe en sprayboks til, ikke sant;) Hadde en gammel hylle jeg fikk av mamma. Den var malt i en grønnfarve. Jeg lurte på hvor jeg skulle ha den, men hadde faktisk ikke plass til den inne. Da kom jeg på at jeg kunne ha den ute på terrassen.Passer jo fint på leveggen. Det ble litt mer ute-stue med en gang. Her står vinglassene(plast) og bare venter på at kartongen skal bli med ut:) Ha en toppers kveld! Klem fra Eli:)

5 kommentarer:

  1. Så fint det er på veranaen din Eli. Det fugleburet var flott.. Har ett par pyntebur, men de er ikke på langt nær så fine som dette. Morsomt med blomster inni :-) Ute stua de blir "berre lekker" Deilig med litt tak over, for da kan en bruke den uansett :-) det blomstrer så fin hos deg. Nydelige blomster, både pelargoniaer, og den hvite rosa på bordet- og alle de andre som jeg ikke aner hva heter, bare synes er utrolig fine. Du har fått fargene på blomstene til å harmonere du. her er det hummer og kanari med blomsterfarger. Egentlig kjempefornøyd når de blomstrer. Er gammel bonde, men nybegynner med blomster.
    Ha en fin kveld Eli
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei på deg :)
    Så koselig blogg du har med masse fine bilder :)
    Kjempefint uterom over her, hylla passet veldig godt å var så fint pyntet :)
    Har lagt meg til som følger og gleder meg til å se mere fra deg :)

    Ønsker deg en fortsatt fin kveld
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  3. Å, så søte dere er! Varmer et hjerte, skal jeg si dere <3 Velkommen, Mette! Så koselig at du vil følge meg:) Nå skal jeg ta en tur innom deg også. Så gøy med nye følgere og nye blogger å titte på og få inspirasjon fra:))

    SvarSlett
  4. Kjempekoselig hos deg. Syns buret ble flott hvitt og den hyllen var lekker da. Søte rosa planter og. Klem Mette.

    SvarSlett
  5. Takk, Mette. Koselig å høre:)

    SvarSlett