mandag 29. august 2011

Kjærestepar

I dag har jeg vært sjåfør for den andre av mammas katter. Sterilisering hos dyrlegen. Vi var og handlet litt i mellomtiden, og da kjøpte hun gave til oss siden vi akkurat har hatt 10 års bryllupsdag. Dette paret passet jo fint da. Matchet de andre sølvtingene;) Ellers er det en regntung og grå dag. Har kjørt mannen til bussen, så nå blir han borte på jobb en uke igjen. I dag er det den første dagen jeg har frysi litt inne. Yeah! Jeg sliter med litt hetetokter....av naturlige årsaker, så det var nesten litt deilig å fryse litt, hehe. Blir masse tente lys i kveld, også skal jeg finne frem litt garn, for nå er det tid for å strikke raggsokker. Har jo gulvvarme i hele første etasje, men strømmen er vel fortsatt ikke på billigsalg selv om vannmagasinene flommer over, så da begynner vi høsten forsiktig med litt sokker på beina. Men først, skal jeg lage meg en kopp varm te! Ha en toppers mandag, alle sammen! Klem fra Eli:)

1 kommentar:

  1. Så fin fgur i fra mammaen din. Jeg har kikket på de,veldig fine, og de passer så sint inn hos deg, :-)) Du har veldig god smak ;-)
    Blir stille hos deg nå, igjen. Godt man har håndarbeider å pusle med.
    Og raggsokkestikking, en tekopp, og en god film, da er som regle kvelden reddet. Samboeren jobber til 12 i natt, så det er stille her også.
    Det minner om høst i dag ja. Jeg har litt feber, så jeg fryser ikke, men det er ikke sommervarme... Har fått puslet og ryddet på hobby/furterommet mitt i dag. Turde ikke ta før og etter bilder, hehe...'Har kommet tl den svetteperioden i livet jeg også, men siden jeg fikk den tidlig, og det har vært så mye annet, så ville legene at jeg skulle utsette den, så jeg går på tabletter, men kjenner at jeg er mindre frysen en før, uansett..
    Håper du får kost deg, og at det går lettere å ha stille dager, med mindre ungdommer i hus
    Ha en fin kveld
    kelm

    SvarSlett