lørdag 7. januar 2012

Detaljer fra soverommet

Neida, ikke skitne detaljer, bare stæsj, hehe.
Over nattbordet mitt har jeg selvmalt Jesusfigur og et kors kjøpt i bruktbutikk.
På garderobeskapet har jeg bokser fra Ikea og en gammel koffert med ting og tang. Pespi elsker å ligge oppå her.
På en knagg har jeg hengt opp kjeder.
På motsatt side av sengen har jeg bokhyller fra Ikea. Har planer om dører, men siden de er dyrere enn hyllene sydde jeg et enkelt forheng så lenge.
Denne idèen med å henge opp bilder i en buksehenger fikk jeg fra Janne's kreative verden.
Utsikt fra soveromsvinduet. Rart å tenke på at det er 5 min til sentrum herfra hvor det er så landlig.

I kveld får vi gode venner på middag, og jeg skal lage min berømte rekegryte, som smaker himmelsk både sommer og vinter. Skal prøve og huske å ta bilder, så kan dere få oppskriften, men ikke si det til noen, for den er hemmelig! Deler bare med gode venner;)
Klem fra Eli:)

2 kommentarer:

  1. Mange flotte detaljer!! Tenkte når jeg så buksehengeren..ja, dette er tøft, men det har jo jeg også gjort... helt til jeg fortsatte og lese hehe:))
    Så deilig å bo landlig men alikevel nærme sentrum..
    Holder på med en ryddeprosess på hobbyrommet, og nå er det tilbehøret for symaskinen jeg funderer på. Må jo ha det på stell den ene gangen jeg syr i løpet av året:))
    Tusen takk for kommentar hos meg:)
    Og ha en fin fin kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Så nydelige bilder i fra soverommet. Deilig og lyst. Kjenner nesten den kjølige friske luften der inne :-) Og så fin utsikt å våkne til. Her ser jeg bare rett inn i stua til naboen :-)

    Tusen takk for koselig kommentar hos meg. Håper du har funnet deg noen prosjekter å holde på med, Her er det rolige dager, med litt innimellom,Godt bare å ha noe, men ønsker meg masse overskudd til p gjøre litt mer :-) Men sånn er det vel alltid, en er aldri fornøyd
    Håper dere hadde en koselig kveld med gode venner, og god mat. tror du er en racer på kjøkkenet, Blir stadig sulten av menyen din :-))
    Kle Heidi

    SvarSlett