onsdag 25. januar 2012

En kald onsdag

I dag er det -10 grader, og jeg skal til byen....håper bare bilen vil starte! Har planer om å kjøpe meg en velour-kose-dress. Har slitt ut flere av disse som er så deilige å gå hjemme i. Måtte bare titte innom og vise dere et par detaljer til fra gangen.
Dette katte-skiltet kjøpte jeg for noen år siden på Rema. Synes det er søtt, jeg.
I går kjøpte jeg denne rammen på Rema, og limte på decorpapir i midten. Så fant jeg frem Dymoen min og skrev noen ord: Everything will be ok in the end, if it's not ok, it's not the end. Fine ord!

Ønsker dere alle en fin-fin dag! 
Klem fra Eli:)

6 kommentarer:

  1. Hei på deg.
    ...og jeg som trodde vi hadde det kaldt.. ;)))
    Koselig skilt, og flotte ord du har rammet inn!!
    Ønsker deg en riktig glad dag, til tross for kulden, og håper du fikk start på bilen!
    Klem, Monica

    SvarSlett
  2. Jeg fikk starta, men det ble ikke noe velourdress på meg. Ble en orkidè istedet;)

    SvarSlett
  3. Vakre ord som eg skal notere meg:)
    So smart med ramma da.Og so skjønt skilt!

    Brrrr....høyrest kaldt ut med 10 kuldegrader!!! Kaldt nok med 2 pluss her;)

    Håper du finn kosedressen og får varmen i deg♥

    Varm klem frå Mette.

    SvarSlett
  4. Endelig får jeg til å legge igjen kommentar her inne hos deg.
    Tidligere ble bare hele siden hvit og blank og det har ikke nyttet. Har sett flere som har opplevd det samme på andre blogger.
    Så søtt det skapet ditt ble som du hadde pusset opp, flink du er Eli :)
    Likte godt den rammen du hadde skrevt ord i også:)
    Ser du elsker å gå i velourdress....selv er fleece et must for min del. Og så ullvangsokker da... fryser mye :)
    Kaaldt her også og et fint vintervær.
    Ha en kos kveld
    Klem Sissel

    SvarSlett
  5. Hei igjen Eli.
    Var selv plaget med at hvitmalingen gulnet og spesielt for noen år tilbake...måtte male over det meste som var hvitmalt. Husker jeg snakket med betjeningen og klaget og fikk ny.Men den var heller ikke noe mye bedre.
    Så dette er nok fortsatt et problem om en skal bruke jotun sine produkter. Litt forberding har det vel blitt på den vannbaserte lady, kanskje.
    Ser at denne gulvmalingen også vil gulne litt, ser det i den lille gangen som jeg malte gulvet på for et par år siden.
    Kanskje Nordsjø sine malinger er bedre i så måte, ikke vet jeg.
    Kan spørre noen som har erfaring med denne typen. Her selges ikke dette merket, så har desverre ikke fått prøvd det ut.
    Vet at de med bloggen Maleriet Fargehandel, bruker denne mye i sine oppussinger. Så du kan spørre Heidi der om hva hun anbefaler å bruke.
    Jeg har kjøpt av den nye Lady supreme finish som kom på markedet i fjor høst, den skal vitsnok være superbra til lister og sånt:)
    Skal selv bruke den på stua i vinduskarmer, men har desverre ikke kommet så langt enda at jeg har fått prøvd den.men håper at den er bra:)
    Klem sissel

    SvarSlett
  6. Takk for koselig kommentar inne hos meg :) Orkidé på Ica ja, kanskje jeg må kjøpe meg en? Jeg plages sånn med å få dem til å blomstre etter at de er avblomstret. Så hos meg er Orkideer forbruksvare ;) hehe! Kanskje du har noen tips?

    Ha en herlig kveld!

    SvarSlett