tirsdag 10. januar 2012

På ønskelista

Det som står øverst på ønskelista akkurat nå, er disse lyslyktene fra Kremmerhuset. De er jo selvfølgelig utsolgt(flaksen min slår til igjen), og de visste ikke når eller om de kommer inn igjen. Alternativet er jo å lage noe lignende selv. Nå finnes det jo så mange lykter med glatte glassflater uten kryss, så da er det vel bare å finne et gammeldags bilde på nettet og skrive det ut på fotopapir. Må ha blekk først, og blekket koster 10 ganger mer enn den minste lykta her. Jaja, jeg får tenke på det(les: overtale mannen;)
Er de ikke fiiiiine!?!

Ha en toppers dag, alle sammen! 
Klem fra Eli:)

4 kommentarer:

  1. De var kjempefine. Lenge siden (les :før jul) jeg var på kremmerhuset. Og har ikke våget meg inn på nettbutikke heller, før jeg får fylt opp lommeboka etter julen. hehe. Men de lyktene der var bare herlige. Og jeg har jp nesten ingen lykter i fra før!!! Men det er så koselig med lys rundt i denne mørke tiden, og jeg kunne tenke meg se til å ha inne. Jeg flytter visst alle ut, etter en stund :-)
    Håper du finner en løsning på det, Aller helst at de plutselig kommer inn, slik som gardinene dine, men ikke ta så lang tid
    Ha en fin ettermidddag, Klem Heidi

    SvarSlett
  2. De var kjempefine. Men har stor tro på at du får til å lage dem selv.

    Klem Bente

    SvarSlett
  3. Herlige de lyktene var.. har også stor tro på at du får til noe lignende selv ja :)

    HA en fin kveld, Eli :)
    Klemmer

    SvarSlett
  4. Dette får du til Eli, tviler ikke på det
    Så enig med deg ang. retrostilen og Tid for Hjem på tv2...blir sliten av å se på alle fargene, mønstrene og alt det interiøret.
    Tro du meg så har jeg også vært der, prøvd ut det meste opp gjennom åra :))
    Det enkle som sorte, hvite og grått er farger som er tidløs i forhold til knallfarger som viser seg å være bare et lite blaff som ikke holder lenge.
    Ha en fin kveld vidre
    Klem sissel

    SvarSlett