mandag 16. januar 2012

Ikea-skatter

Hei og hopp! Ny uke, nye muligheter! Jeg kikket gjennom Ikea-sortimentet på nett, og der fant jeg masse fint. Blant annet disse tre super-billige tingene!
Denne koster kr 19,- finnes også i flere størrelser. Tenkt dere denne snudd opp ned som skjerm til henge-lampe...
Vase/mugge til kr 69,- finnes også i to større.
75,- for denne lampeskjermen. Finnes også i flere str.

Det spørs om jeg ikke må en tur på Ikea snart. Har bare en halvtimes reise til Slependen. Lucky me;) I dag blir det bytur for å handle gave til mammaen min som har gebursdag i dag. Blir vel en del kakespising da, sukk.....
Ha en fin mandag og ukestart, kjære venner og følgere! 
Klem fra Eli:)

5 kommentarer:

  1. HEI PÅ DEG....DU ER LITT AV EN SKATTEFINNER DU ))DEN SKJERMEN KAN JEG LIKE,NÅ HAR JEG LAGET OSTEKAKAE SKAL HA MED TIL LILLESØSTERN HU BLIR 39 ÅR IDAG ). DU MÅ HILSE MASSE TIL GRETE OG GRATULERE MED DAGEN)) VÆRT GØY Å HILST PÅ DERE UNDER KAFFEKOPP SNART..HA EN FIN DAG.KLEM

    SvarSlett
  2. Jeg skal hilse til henne, Anita! Ja, vi må treffes en dag. Har ikke vært i Oslo på et par år, men det er vel på tide snart;) Klem:)

    SvarSlett
  3. Heia Eli :)
    Takk for alle koselige kommentarer hos meg :)
    Har vært helt håpløst å legge igjenn spor hos deg, men nå er jeg koblet på Google chrome å da gikk det plutselig :)
    Ja Ikea har mye smart, bare så synd det er så langt unna meg, nærmeste er Tr heim å dit er det 4-5 t kjøring :(
    Kjempefin den bestikkskuffa du kjøpte under her også :)

    Ønsker deg ei super ny uke
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  4. Veldig fine ting du har funnet der! Ikea kan ha mange skatter de! :)

    Ha en flott kveld!
    Klem til deg!

    SvarSlett
  5. Hei Eli..

    ville bare sende deg et lite ♥

    klem

    SvarSlett