søndag 22. januar 2012

Mini-prosjektet ferdig!

I helgen fant jeg ut at jeg skulle pusse opp et lite skap jeg har hatt liggende i boden siden innflyttingen for halvannet år siden. Det var blåmalt, men jeg ville ha det hvitt. Jeg hang det på kjøkkenet, og jeg synes det ble ganske søtt;)
Før:
Etter:
Nå henger det på veggen ferdig pyntet
Decopage på døra
Pyntet med eggeglass og lattekopp fra Greengate, pluss en rosa englevinge
Store trådsneller er dekorative

I dag er det kaldt klart vær, og det ser ut til at jeg skal få en pause i snømåking;)
Ha en fin-fin mandag, alle sammen! 
Klem fra Eli:)

6 kommentarer:

  1. Se der ja. Ble kjempefint. Moro med decopage på døra. Du etterlyste energi....svisjj svasj sende litt til deg. Mandag her og i toppform så nå skal jeg bare hive meg rundt med mine kreativiteter.
    Klem
    Randi

    SvarSlett
  2. Det ble kjempefint,skal male flueskapet
    hvitt jeg også ser jeg,mye finere
    Klem Mette.

    SvarSlett
  3. Heia Eli :)
    Skapet ble kjempefint hvitt, passet veldig godt med det bilde i på døra :)
    Du skriver om at du ikke har noen madonna i huset, hva med meg som ikke har noe Gg, hi,hi, men det kommer vel tidsnok for oss begge skal jeg tro :))
    Her er det også kaldt og klarvær, sola er faktisk oppe også nå så denne dagen må nytes :))

    Fin ny uke til deg
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  4. Kor fint skapet vart i kvitt!!!! Likte kjempegodt idèen med døra:)
    Herlege bilder.

    Takk for fine ord hos meg Eli.

    Ha ein fin kveld♥

    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  5. Hei Eli! Så fint det lille skapet ble :) Herlig pyntet også! Så flink du er :)

    HA en flott kveld!
    Klemmer til deg!

    SvarSlett