lørdag 21. januar 2012

Snøvær og ny lue

Typisk, nå kom snøværet, da jeg er alene hjemme! Det spørs om jeg må måke etterhvert. Det kommer nok til å ta litt tid, for kroppen er ikke helt samarbeidsvillig når det er væromslag. Jaja, jeg har i hverfall ny lue:) Jeg strikket meg lue uten oppskrift...uæææh. Greide det på et vis. Er i gang med en til, men nå har jeg lyst på flettemønster....ikke lett når man ikke aner hvordan i all verden man lager de flettene. Jeg må nok inn på noen håndarbeidssider og lese meg opp.
Puselue:))

Ellers skal jeg kose meg i dag. Jeg har et bittelite oppussingsprosjekt på gang, må bare ut i boden og se om jeg finner det;) Etter det blir det å lage sushi som er min livrett! JADA, tror dagen i dag kan bli fin allikevel, jeg;) Ha en fin-fin lørdag alle sammen, og tusen ganger velkommen til nye følgere. Jeg setter sååå stor pris på at dere vil følge meg. Skal gjøre mitt for at dere ikke angrer på det!  
Klem fra Eli:)

4 kommentarer:

  1. Lua var skjønn,ser så myk og god ut.:)
    Klem Mette.

    SvarSlett
  2. Heia.
    Kommet mye snø på østlandet hører jeg på radioen. Huff, det verste jeg vet er å måke snø. Har en arm som ikke vil være med så heldigvis har jeg en flink ungdom i huset som hjelper mor når mannen er borte. Men ny varm lue funker litt da he he.
    Sushi er så godt!!! Skjelden vi har det for det er bare jeg som liker det.
    Håper du koser deg. Jeg sysler med ting på veggene i "ny"gangen. Tar litt av, men det er jo så gøy.
    Klem fra meg
    Randi

    SvarSlett
  3. Så nydelig lue!!
    Jeg har også lyst til å prøve meg på en lue...men må vel google litt først:))
    Egentlig så er alle oppskrifter "greske" for meg, så det blir vel på gefylen...hihi.

    Takk for tipset om hst, tenkte litt på det jeg også men hvordan den blir til, må jeg finne ut av:o))

    I dag snør det litt her i Kr.Sand også, men håper ikke det blir de voldsomme mengdene som vi pleier å få i februar...

    Ha en fin fin søndag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Endelig litt snø. Blir jo så lyst og fint. Bare den blir liggende litt og det ikke blir is.
    For en flott lue du har laget. Skulle ønske jeg hadde tålmodigheten til å strikke ;-)

    Klem Ellen

    SvarSlett