fredag 20. januar 2012

Småting

Jeg titter bare innom med noen bilder av småting fra stuen. I helgen er jeg helt alene hjemme. Mannen er på jobb, sønnen skal avgårde og kjøre billøp. Nå har jeg jo to puser her, og vi skal kose oss, vi. Det blir nok kylling på menyen i dag. Jeg så på tv'n i en reklame at de brukte cottage cheese på salaten, og det skal jeg prøve. Er jo sååå glad i cottage cheese! Tror det må bli en del salat fremover. Den jula har visst satt sitt preg, og jeg var ikke noen sylfide fra før. Ikke at det er noe mål i seg selv, men det får da være grenser til kose-tillegg;)
Turtelduene mine
Elsker bokstaver
Gammel salmebok etter bestemor, og selvlaget keramikk-bokstøtte
Sølvbestikket har fått ny plass
Trådsneller med fløyelsbånd....har brukt opp den røde

Ønsker alle mine bloggvenner og nye følgere(koselig:)en riktig fin fredag. Jeg sier ikke god helg, for jeg titter nok innom i morgen også;)
Klem fra Eli:)

4 kommentarer:

  1. Hihihi,ler bare av din morsomme måte å skrive på. :)) Du er ikke alene om å merke "spora" etter jula.;) Kjempefine bilder,så mye lekkert du har.
    God helg til deg,godt å være litt alene også.
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Hei Eli :)
    Så mange fine innlegg det er her hos deg!
    Gøy å finne nye blogger.
    Følger deg videre;)
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  3. sååå koselig blogg du har:-)nå skal jeg se litt mer her inne....

    SvarSlett