torsdag 26. januar 2012

Supersalg på orkidèer

Ja, nå er det billige orkidèer å få kjøpt. Denne er kjøpt på Ica til kun 59.90! De hadde bare hvite, men Plantasjen har samme tilbudet, og der kan det jo hende de har flere farver. Har ikke vært der enda, så jeg vet ikke. Liker jo best hvite blomster jeg, både sommer og vinter. Ja, jeg vet at jeg er litt rar. I bygda der jeg bodde før, jobbet jeg i blomsterbutikk. Jeg anbefalte ofte hvite Hortensiaer til kundene, og spesielt gamle damer ble nesten fornærmet, for det var begravelsesblomster. Trodde det var røde nelliker, jeg. Blomstene har visst forskjellige betydninger rundt om i landet. Min hvite blomst betyr vår, for det har jeg bestemt;)Har dere jenter en blomst som betyr noe spesielt? Hadde vært morsomt å høre:)
Se hvor den trives i kjøkkenvinduet mitt;)
Så vakker!

Minsten ligger på sofaen og er såååå forkjøla. Selvfølgelig er han det, han er jo gutt, hihi. Selv om han blir myndig om en uke, er det kjekt å ha mamma som henter te, nesespray, mat, drikke....puh. Får vel steke noen vårruller, koke litt ris og få ham i seng så jeg kan få slappet av litt, vel.
Ha en frisk aften, kjære venner! 
Klem fra Eli:)

3 kommentarer:

  1. Hei Eli ☺

    JA til kvite planter og blomster heile året♥ Det er no berre so nydeleg!!!!!Kjempefin orkidè du har kjøpt:)Og til DEN prisen!!!!Heldige deg.

    So heldig han er guten din som får so god pleie:)Huska når eg var lita og vart dilla med når eg var sjuk.Nesten sånn at det vart kos å verte sjuk då:)Men no....NEI TAKK!

    Godbedringklem frå Mette.

    SvarSlett
  2. HEI PÅ DEG...
    SÅ NYDELIG DEN BLOMSTEN VAR ,OG JA JEG ER ENIG MED DEG ELSKER HVITE BLOMSTER.DET ER VÅR OG AT VI GÅR MOT LYSERE TIDER.OG HVIT HORTENSIA ER VIST EN BEGRAVELSEBLOMST MEN IKKE FOR MEG)) ELLER,S HÅPER JEG DU HAR DET BRA....GOD BEDRING TIL JR...KLEM

    SvarSlett