fredag 6. januar 2012

Go' hælj!

Nå er det fredag, og jeg har mange ting å glede meg over i dag! Mannen har fri, vi har vært og handlet, og var innom plantasjen for å få med noe grønt hjem.
Først tok jeg bilde med blitz, men da synes nesten ikke planta.
Uten blitz men med fullt lys på alle downlightsene ble det ikke så værst. Det er en mini-kastanje, er den ikke fin?!
Seinest i dag, sa jeg at jeg ikke skulle kjøpe vårblomster riktig ennå, men hvem andre en moi falt for en rosa primula, tror dere? Hihi.

Nå skal jeg gå igang med å lage middag. Det er biff, fløtegratinerte poteter, hvitløkssmør og mais-ala-creme på menyen. Lurer på om jeg skal åpne en flaske rødvin......jo, det tror jeg;)
Ha en toppers fredagskveld alle sammen!
Klem fra Eli:)

3 kommentarer:

  1. Koselig med litt nytt når julepynten er sendt på loft eller i kjeller. Søt rosa plante og fine bilder.
    God helg i huset.
    Klem M

    SvarSlett
  2. Titter innom for å ønske deg en god helg. :)
    Fine bilder,
    og herlig med primula. :)
    Tror jeg skal kjøpe noen vårblomster selv i morgen. ;)
    deilig med litt lyse farger.
    klem

    SvarSlett
  3. Deilig å kjøpe inn friske planter, det skal jeg når vi har flyttet.
    Middagen høres nydelig ut....
    klem

    SvarSlett