lørdag 25. februar 2012

Ny yndlingsparfyme +++

I går var jeg i byen og brukte det ene gavekortet mitt...og vel så det;) Det er ikke ofte jeg finner parfymer jeg liker. Har en drøss, men liker kun et par av dem. De sier at den dagen du ikke kjenner parfymelukta på deg sjøl, er det på tide å bytte merke, og gjett om jeg falt for denne da! "Blue Glow" av JLO! Helt nydelig! Fant også en duo-øyenskygge i rosa og grå-beige fra Lancome, og en dus rosa neglelakk. Fornøyd med byturen!
Pynten på flaska er et armbånd.

Jeg har noen småprosjekter i dag. Jeg holder på å male en bitteliten keramikk-hylle som har vært svart. Gjett hvilken farve......det får dere se seinere i dag når den er ferdig og henger på veggen igjen!
Ha en toppers dag, alle sammen!
 Klem fra Eli:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar