lørdag 4. februar 2012

Trøstekjøp;)

Det har vært stille fra meg i noen dager nå. Grunnen er forkjøla.no, slim.org, snørr.com og tett.net Er litt bedre nå, men det har satt seg skikkelig i brystet, så noen store utskeielser orker jeg ikke. Også jeg som har kjøpt "rekved"-tapet....har et par prosjekter på gang, men det må dere vente litt med å se, til jeg får igjen formen. Dagene har stort sett gått med til å se på tv i liggende stilling, og bestilling på nettet. Jeg har bestilt meg noen ting fra Ellos.
Falt for denne liftgardina. Den skal jeg ha på kjøkkenet! De har også knytelengder i samme serie.


Denne lampa har jeg bestilt, men det er litt ventetid, så jeg får den nok ikke før i slutten av mnd eller begynnelsen på neste. Gleder meg:)
 
Disse "heklede" ballerinaskoene bare må jeg ha!
Disse trenger jeg når jeg skal begynne å trimme til våren;)

Student-sønnen har kommet hjem på besøk i helgen, så jeg får vel snart true meg ut i kulda for å dra og handle......eller kanskje jeg skal ringe Peppes...hihi;)
Ønsker dere, mine kjære venner og følgere en riktig god helg! 
Klem fra Eli:)

8 kommentarer:

  1. Heia Eli.
    Mye fint du viser som alltid. :) Likte godt heklaskoene,kjempesøte. Spent på å se hva du skal lage av tapeten. :)
    God helg til deg og dine,god bedring også.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  2. Takk, Mette. Er bedre i dag. Ps. Heklaskoene kostet bare 149;)

    SvarSlett
  3. For ei nydeleg gardin!!!Herleg motiv på den.Lampen var no kjempesøt da:)
    Gjer seg med litt nettshopping når ein er sjuk;)
    God bedring Eli♥
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  4. Heisann:)
    Gleder meg til å se prosjektet ditt med "rakved-tapeten":)
    De heklede ballerinaskoene er bare supersøte:)

    Ønsker deg masse god bedring, og en finfin søndag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  5. Mkt fint du visar :)
    å missa nu inte,,,,,,

    B
    L
    O
    G
    G
    P
    A
    R
    T
    Y
    T

    fortsätter....
    redan 99fina bloggar med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvarSlett
  6. Heia Eli :)
    Huff ja det er vel tiden for forkjølelse og slikt nå, har heldigvis holdt meg på føttene til nå ivertfall !!
    Kjempefin den liften du har bestillt, har fått mye fint i Ellos nå, er veldig greit for det er jo litt rimeligere enn andre nettbutikker :))

    God bedring til deg
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  7. Ser at du sliter med ditt du også, så håper influensaen roer seg snart:)
    Ja, er det ikke det ene så er det helt sikkert noe annet:))
    Ser du har shoppet mye fint ifra Ellos. Bruker de en del jeg også, har jo mye fint til fine priser sånt liker vi:)
    Enig med deg ang. sengegavelen...etter som den snart er å se på enhver blogg så har den mistet noe av sjarmen synest nå jeg da.
    Sengen vi kjøpte er av den type som kan reguleres så derfor funket det ikke som det skulle uten den originale gavelen bak:)
    Fint så fikk jeg jo en ny utfordring med å finne bruk til den gamle...så får se evnt. siden på oppstæsjing av den nye..takk for tips:)
    Har vært helt elendig helsemessig siste dagene så vidt oppegående.
    Vi får håpe at det blir bedre til uka, Eli:)
    Klem Sissel

    SvarSlett
  8. Hei :)
    Kjempe fin gardin!
    Bloggen din er flott og inspirerande.

    Takk for gode ord ♥

    Ynskjer deg ein fin måndag :)

    Klem frå Astrid ♥

    SvarSlett